横浜・八景島シーパラダイス プレジャーランドの口コミ
4
/
5とても良い
投稿日
4歳の娘と乗って、楽しかったです。ボートはゆっくりを走って、娘にも簡単に運転をできました。スタッフは丁寧にルールも教えて、優しかったです。 My 4 year old daughter had a fun time. The boat moved slowly and it was easy for my daughter to drive. The staff clearly explained the rules and were very kind.